תשתיות רשת לגיבוי אוטומטי, מקומי וענן.

לאחרונה אנו עדים למתקפות כופר, לנעילת מחשבים , לאובדן מידע כתוצאה מהפסקות חשמל וחומרה תקולה במקרה הטוב, יותר ביתי זה הקרים זדוניים שמחפשים לפגוע ולמחוק מידע כתחביב.

חברות האינטרנט והתשתית מוכרות לנו אשליה של אבטחת מידע כמו מגן סייבר וכדומה שיותר מחסימת אתרים שאנו זקוקים להם לא מבטיח לנו כלום יחד עם זאת קימות חברות רציניות כמו סייבר ארק ובצהל יחידות סייבר שעושות עבודה מצוינת בהגנה על ארגונים פחות יודעת להתמודד בעסקים קטנים.

ופה אנחנו נכנסים לתמונה אנו לא נלחמים בסייבר או בנזקים שנגרמים למחשבים אנחנו פשוט בונים תשתית שתגבה כל עמדת עבודה בצורה אוטומטית להתקן קשיח מקומי ולענן כך שכל המיידע החיוני ישמר ונוכל להתאושש במהירת מדרישת כופר או מאובדן מידע. לאחרונה הייתי עד לדרישת כופר במפעל שבו עבדתי בסך הכל 14 או 15 עמדות עבודה העובדים פותחים את המחשבים וההודעה הבאה עולה

"הותקפתם במתקפת סייבר במידה ותרצו לשחרר את נעילת המחשב תאלצו לשלם 2 ביטקון לטובת הכתובת הבאה."

כמובן שמיד המפעל הזמין חברה המתמחה בשחזור מידע ובשחרור המחשב הצעת המחיר לטיפול בבעיה החלה מ80000 ש"ח המנכל החליט שאין בררה ושילם 20000ש"ח שהם שני ביטקון ומיד המחשבים שוחררו שיקול נוסף היה, החברה שתשחזר את המידע, לא יכולה להבטיח כי כל המידע ישוחזר.

בימים אלה אנו מפתחים אפליקציה שתתן מענה נכון לגיבוי עמדות העבודה והמחשב לעסקים קטנים, אפלקציה זו תדע לגבות מידע מכל מחשב ולאחסן אותו בענן ובהתקן רשת מקומי, כוכ באפליקציה יהיה פיצר להתראות ופיצר לגיבוי מערכות הפעלה וניידים. האפליקציה תדע מה לגבות איפה לגבות מתי לגבות ואיך לגבות בתוך האפליקציה יהיה שאלון לאיפיון הרשת המשרדית שלכם שאלון זה הוא למעשה יועץ רשת שאני כתבתי שיאפשר לשדרג את הרשת המשרדית לרשת בטוחה ויעילה.

ניהול פרויקטים 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט